Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu informuje o rozpoczęciu naboru wniosków dotyczących organizacji zatrudnienia subsydiowanego. Wnioski będą przyjmowane w okresie od 23 do 30 października 2025 roku. Program dotyczy refundacji kosztów wyposażenia oraz doposażenia stanowisk pracy dla osób bezrobotnych. Zachęca się pracodawców do skorzystania z dostępnych środków finansowych na utworzenie nowych miejsc pracy.
Osoby zainteresowane aplikowaniem o wsparcie powinny udać się do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy, która znajduje się przy ulicy Pułaskiego 14 w Zgorzelcu. Wnioski można składać w pokoju 114 lub w sekretariacie. Zgłaszający się pracodawcy powinni zapoznać się z ogólnymi zasadami udzielania wsparcia oraz pobrać aktualny formularz wniosku, który dostępny jest na stronie internetowej Urzędu w sekcji dotyczącej wsparcia dla pracodawców.
Dodatkowe informacje na temat organizacji subsydiowanego zatrudnienia można uzyskać bezpośrednio w siedzibie urzędu, w pokoju nr 114. Umożliwiona jest również komunikacja telefoniczna pod numerem 75 77 70 534. Pracownicy urzędu są dostępni i gotowi odpowiedzieć na wszelkie zapytania od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 14:00. To dobra okazja dla pracodawców, aby wspierać zatrudnienie osób bezrobotnych oraz skorzystać z dostępnych środków funduszu pracy.
Źródło: Urząd Miasta Zgorzelec
Oceń: Rozpoczęcie naboru wniosków o subsydiowane zatrudnienie w Zgorzelcu
Zobacz Także